...

Jag känner mig tom. Utan någon som hellst energi i kroppen. Nog för att jag bara fick i mig 5 bitar suchi och två glas med sprite zero igår, men min kropp är konstig! Jag vågar knappt äta, för jag vet hur ont jag kan få efteråt isåfall. Efter många om och men så lyckades jag slutligen att somna igår - sedan sov jag skönt ända fram till klockan 1! 

Jag var ute och köpte gran med Kim och hans pappa precis - mysigt, nu är det verkligen jul och det är inte många dagar kvar till julafton! ^^

Nu ska jag och Kim gå och sola, sedan ska jag försöka ta mig hem. Jag ska spela på en julkonsert imorgon - solo! Är lite nervös så känner att jag borde vara hemma och öva nu egentligen, men jag tror att det ger sig. Anna fixar allt, såklart! 

Hoppas att ni har en bra helg!

//Anna

Kommentarer
Postat av: H *

- HAR FRÅGESTUND NU I BLOGGEN,

VAR GÄRNA MED OCH STÄLL EN FRÅGA : ) GOD JUL.

2008-12-20 @ 18:24:24
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0