Linser!

Jag har haft alla möjliga hårfärger. tyvärr har jag inte bilder på denna datan men jag har haft ljusbrunt, mörkbrunt, blont, mellanblont, blondrött, svart och råttfärgat! Dock har jag aldrig testat linser vilket jag ändå varit sugen på. Jag skulle vilja ha klarblåa linser eftersom det är så sjuktsnyggt om man har den hårfärg som jag har nu - brunt med "lila/rött" inslag

Hur som helst så har http://www.fargadelinser.se/ ett bra erbjudande där de erbjudar alla som bloggat i mer än 2månader att göra reklam för deras linser och på så sätt få ett gratisexemplar! Kul, självklart nappade jag på det! Så gå in på deras hemsida och skriv om dem du oxå!


 //Anna

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för tipset!

2008-12-15 @ 11:53:10
Postat av: Kajsa

Jag har beställt från dom, det funkade bra!

2008-12-15 @ 11:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0