Underkläder

Tycker du det är kul att önska sig underkläder? Är du den som ägar hundratals olika BH:ar som matchar med underdelarna?

 

På aftonbladets hemsdia står det idag att underkläder är årets julklapp - och den sexigaste dessutom! Jag personlingen tycker om att få underkläder i pressent.. Fast jag tycker inte om att ge bort det! Det är ju så svårt med alla storlekar, det är lättar att köpa "vanliga" kläder. Köper du fel storlek på underkläderna då är det så lätt att ta illa vid sig - det är ju faktiskt så! Tänkt dig själv,  hur glad blir din pojkvän om du går och köper ett par kalsonger i en alldeles för liten storlek!? Eller hur glad blir din  kompis om du köper en BH som verkligen inte passar!? Man behöver inte ta det personlingt, jag tror inte heller att folk gör det.. Men någonstans i bakhuvudet tror jag ändå att det sätter sig.. Eller..  Haha..

Är man osäker på storleken, då ska man nog köpa lite extra stort, hellre stora skapelser än små va? Det blir som en liten komplimang på köpet lixom=P

Hur skulle släkten reagera om du kom  iklädd detta till middagen?


Haha, lite knäppa funderingar sådär på morgonen innan man riktigt vaknat..

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0