Detta här är jag:

Du heter: Anna Carolina Hedwig Gillner
Smeknamn: Änapääna, Nassen
Beroende av: Kärlek & värme
Vem behöver du mest just nu: Kim
Vad tror folk om dig? Vet inte, men jag hoppas att ser mig som en glad och omtänksam person. Vad tror du om mig?
Vad säger du för att imponera på någon? Kan jag få tända min Cigg på dig, du är ju så het! Haha. Nej raggningsrepliker är inget för mig. Ett leénde och en komplimang kanske!
Hur imponerar man på dig? Fråga Kim, han vet! <3
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja! Jag kan skratta åt mina egna skämt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ska vi ses imorgon? Puss
Äger du några converse: Jaa, ett par helvita!
Sprit, cider, vin eller öl: Är det fest eller utgång dricker jag gärna cider och shottar. Annars är vin alltid gott!
Brukar du bli för full: Beror på, är sprit inblnadad så ja. Har dock uteslutet sprit de senaste gångerna.
Vad har du för mobil operatör: Tele2 Snackis

Nästa mål i ditt liv:
Klara av eget boende, jobb och eget ansvar för allt!
Hur svarar du i mobilen: Hello/hällo!
Vem ringde du senast? Kimpan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kul, då ses vi imorgon!
Antal timmar sömn inatt: 10
Sov du ensam: Nej, min prins sov brevid mig
När mår du bra: När jag är med människor jag tycker om & när solen skiner på mig
Hur känner du dig nu: Trött och tom i magen
Vad tycker du om fötter: Jag gillar Inte mina fötter!
Vad saknar du: Min mormor
Hade du en bra kväll igår: Ja!
Favoritdryck på morgonen: Färskpressad juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23:00
Är du blyg? Nej! Men jag är inte framfusig, så kan nog uppfattas som blyg av många.
Har du spytt offentligt: Haha, japp.
Är du nöjd med ditt liv: Jaa! ^^
Är du bortskämd: Jag blir bortskämd, men jag tycker inte att jag är bortskämd.

Vad gör du i morgon:
Åker till Åby badhus med William och Kim
Vad är det värsta du vet? När människo jag tycker om mår dåligt, lögner och orättvisor
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oprah!
Vad längtar du till? Sommaren!
Vad är det finaste du fått? En halsband av mamma och pappa med en ängel på, samt 20 röda rosor och ett hjärthalsband i silver av Kim.
En speciell dag du minns?: 15/07-98 min lillebror kom. 01-01-02 min mormor dog. 27-03-06 jag och Kim blev tillsammans.
Hur gammal är du?: 18, 90:a
Vem vet mest om dig just nu? Kim och Mikka <3
Om fem månader: Bor jag i en lägenhet med min älskade älskling!
Du samlar på: Fina minnen
Gröna eller röda äppeln: Röda!

Har du sovit i din egna säng igår natt?
Nope.
Har du strumpor på dig nu: No
Vad ska du göra ikväll: Kolla på andra avenyn och prova badkläder
Är det okej att gråta: Ja!
När grät du senast: I lördags
Bär du glasögon eller linser: Nej, men behöver glasögon!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12-13
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Nej, men på våren och sommaren blir det en heldel.
Är du bra på att laga mat: Tror det. I alla fall på att baka

Hur vig är du:
Inte alls, fast jag har enligt läkare överrörliga leder
Vad dricker du helst när du är törstig: Té eller kallt vatten
Tror du på ett liv efter döden: Jaa!
Tycker du om sushi: Ja, det är en av favoriträtterna!
Vad äter du helst när du ser på film: Nötter.

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Blågröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaa.
Biter du på naglarna: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Inte mycket just nu, men när jag har mina perioder blir det ca 3-4 ggr i veckan
Vad gör du på helgerna: Umgås med vänner och kärleken

Vem är du? Gör testen och skicka i en kommentar så vet jag vem du är!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Trevlig läsning, kul att du och killen ska flytta ihop'=) GRATTIS!

2009-04-08 @ 00:13:58
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0