Svaren på frågorna!

Vad tycker du om mest på sommaren? Ledigheten, sommarkvällarna, grillingarna, korta klänningar, den varma asfalten mot fötterna och all glass!

Vad skulle du göra om du vann en miljon ? Jag skulle först och främst ta med min familj och Kim på en resa till Thailand. Jag skulle även lägga undan några 100 000 inför framtiden. Någon barncancer fond skulle få ett bidrag från mig, och jag skulle fixa ett fadderbarn! Men självklart skulle det bli mycket shopping också!

Om du skulle vara ett djur, vilket vill du vara och varför? En sköldpadda! Tänk va skönt att ta allt med lugn och ro. Om någonting blir obehagligt kan man bara sticka in huvudet, och vipps är man ”hemma”.

Om du fick önska dej en sak vad skulle det vara? Lycka och frisk hälsa för mig och mina nära. Vad tycker du om att göra? Jag gillar att umgås med människor som jag tycker om, pela piano, shoppa, festa, baka och slappa framför datorn.

Vilken stad bor du i? Den góa, gláa stan Götteborrg!

Vad är det bästa med att blogga? Det är ett bra sätt att nå ut till många personer, och jag älskar att svara på era kommentarer och få respons på det jag gör!

 Tjänar du pengar på din blogg? Nej, jag har inte kollat upp det ännu. Jag fick ett erbjudande via mailen, men tyckte det verkade skumt. Var noga innan du ger ut dina kontoupgifter!!

Hur ska du fira din student? Min skola har ingen skolgård så vi kommer åka Paddan (en båt) genom stans kanaler. Familj och vänner kommer sedan möta upp mig för att åka hem och ha en mottagning med massa folk. Det ska bli så spännande – jag läängtar!

 Hur bor du? Med familjen? Jag bor i en villa med min familj, mamma, pappa, lillebror, katt och en stora syster som kommer och hälsar på ibland. Eftersom vi bor på en ö så har vi även en övernattslägenhet inne i stan där jag brukar vara med Kim, det är när jag är där som min uppdatering blir så dålig!

Är du religiös? Annapanna är inte religiös, men hon är absolut troende och tror att det funnits en man som Jesus!

Om du var tvungen att välja bort dina bästavänner eller din pojkvän vem skulle du valt då? Den är dum nog att ge mig ett sånt ultimatum skulle bli bortvald med en gång. Eftersom jag har världens underbaraste pojkvän och de grymmaste vännerna kommer jag aldrig behöva göra ett sådant val! Det är viktigt att inte ta sin omgivning förgivet.

Hur bra är ditt självförtroende på en skala 1-10 ? Det pendlar från dag till dag, men det ligger nog och väger mellan en 7:a och 8:a.

 Vilket är ditt bästa sommarminne? Alla somrar utomlands med familjen och Greklands resorna med Kim. Fast just nu skrattar jag för mig själv när jag tänker på min första fylla! Haha. Jag och en kompis utanför öns brandstation klockan halv 3 på natten, tidigare under dagen hade jag ätit en jordgubbstårta.. tro mig – det märktes! Ett annat minne som är extra stark är från när jag dagen efter en lyckad fest satt på en gunga vid havet och lyssnade på Daniel Dilemmas Morning Train – då kände jag livet inom mig!

Vad föll du för hos Kim? Hans utseénde vad det som fick mig att bli intresserad av honom. Hans blonda hår ihop med de ljusblåa ögonen gillade jag! När jag sedan lärde känna honom så växte han i mina ögon genom hans otroliga personlighet. En person som är så omtänksam, tacksam, rolig och kärleksfull som han är svårt att hitta! <3

Vilken linje går du?
Jag går media på Cybergymnasiet i Göteborg!

Vad ska du göra efter studenten?
Efter studenten ska jag få räls.. grrr. Men jag ska också flytta ihop med Kim i en lägenhet i Stockholm, där ska jag jobba på en förskola – ska bli så kul!

Hoppas ni är nöjda med era svar! Fortsätt att ställa frågor jag sparar alla!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Norrlandsungarna [MOA OCH LISA]

Glad påsk på dig!

Ha en härlig kväll!

2009-04-10 @ 20:44:24
URL: http://norrlandsungarna.blogg.se/
Postat av: Stephanie

SV: jag har lagt till dig nu

Glöm inte mig =D

2009-04-10 @ 20:59:00
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: madeleine

bor du p åen Ö säger du

är det ökerö möjligen ?

eller hur det nu stavas :)



kram kram

2009-04-10 @ 22:10:11
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Trevlig läsning:)

2009-04-10 @ 22:16:33
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: madeleine

nej jag tänkte väl inte på nått särskilt så

min lillebrors gudfar bor på öckerö bara :)



ha det bra kram

2009-04-10 @ 22:46:10
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: B E A T R I C E

tack för svaren :D

2009-04-10 @ 23:38:22
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Chelinka

Hmm.. Cybergymnasiet i Göteborg. Det ingår ev. i mina framtidsplaner :P

2009-04-11 @ 10:46:16
URL: http://chelinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0