Äckligt!!

Jag har glömt att berätta någonting hemsk som skedde i fredags!

Har du någon gång fått en gulkula i munnen som smakar BAJS? De luktar riktigt vidrigt och kommer när förkylningar är pågång. De är placerade bakom mandlarna, och det går att se dem.

Hur som helst så kände jag i fredags att jag hade en ovanligt äcklig andedräkt så jag gick till spegeln för att kolla om jag hade fått en gulkula. Så var fallet! Fram med en tandborste och in i munnen för att pilla ut den.

Jag tryckte in tandborsten.. Men för långt. Spyreflexen funkade i alla fall galant! Tur att jag stod vi handfatet, för jag hade precis käkat lunch!

Äckligt, äckligt, äckligt! Men jag är inte äckligare än dig, för du får det också när du blir förkyld, dock märker man det inte alltid!

//Anna

Kommentarer
Postat av: madeleine

sv. jag jobbar på särskola å dagis å så är jag personlig assistent till en 10 årig kille

så jag har full rulle =)



kram på dig

2009-03-29 @ 20:18:20
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0