Onödig fakta

KOLLA I DIN GARDEROB

Äger du ett par stringtrosor? Ja 
Hur många trosor har du? För många som jag aldrig använder
Äger du en rosa tröja? Japp
Äger du en randig tröja? Några stycken
Hur många bh:ar äger du? Ingen aning, när jag hittat en försvinner alltid en annan så har dem aldrig samlade men det är några stycken =P

KOLLA PÅ DIN SÄNG

Har du bäddat din säng? Annapanna bäddar aldirg, men just nu ligger jag nerbäddad i sängen
Vad ligger det i din säng förutom täcke och kudde? Läppserat och massagevisp för huvudet
Hur många kuddar sover du med? En avlång kudde som är lika bred som sängen, sedan har jag två vanliga, och två hjärtformade kuddar
Vad är det för färg på dina kuddar och ditt täcke? Täcket går i vita färger likaså den tillhörande kudden, En  kudde är vit med texten "jag älskar dig", två kuddar är röda, och den avlånga är vit.
Vad är det för färg på själva lakanet du sover på? Vitt!

KOLLA I DITT RUM

Har du en tjock eller smal dataskärm? Bärbar
Vad är det bredvid dig där du sitter nu? Nattduksbord och ett fönster

Har du en spegel i ditt rum? Klart! Mina garderobsdörrar är speglar

Vad hänger på dina väggar?  En tavla på mig och Kim samt en på min lillebror.
Har du en egen TV? Ja, men inte i mitt rum =P

KOLLA PÅ DIG SJÄLV

Vad har du för tröja? Svart hm linne
Vad har du för byxor? Blåa fonarina jeans
Vad har du för bh? En svart
Hur har du håret? Jag körde en Mikka, sove med kunt på huvudet inatt och den är fortfarande där
Vad har du för smink på dig? Mineralfoundation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0