Älskar dig!



Tänk att jag och Kim har känt varandra sedan våren 2005. Vi har hunnit göra såå mycket! Alla bilder jag har på mig och kim från 2005/2006 - det är bara en massa pussbilder^^ Sedan 2007 då var vi på Rhodos och i Sälen, och 2008 då var vi istället på Kreta och Sälen. Att resa ihop är helt underbart, att få vakna upp med varandra varje dag, att få uppleva allt ihop men det bästa av allt är ändå att för alla andra få visa att det är Han & Jag - det är VI!!

Jag Älskar Dig Kim!

//Anna


Kommentarer
Postat av: Sara Löf

Men guud vad gulligt av dig!!!

jag fastnade för två av dem... Men nu är frågan!!! Hur lägger jag upp den på min blogg????

Känns nästan som att du får fixa det åt mig. om jag ger dig mitt lösen? hihi

2008-12-09 @ 16:59:36
URL: http://tusensaror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0