Balklänningen

Igår kom min balklänning hem på posten - åh så glad jag blev! Den är verkligen jättefint, och den satt bra oxå! Jag var rädd för att den skulle vara för liten, men den var faktiskt lite för stor. Jag beställde storlek S (brukar ha det) men jag har faktiskt hört från andra kommentarer att klänningarna från StyleByStars är lite större i storlekarna.. Snygg kommer jag att vara i alla fall, och vet ni vad det bästa är? Jag kommer få gå på balen med världens underbataste pojkvän och världens góaste vänner - ni är bäst hela bunten!! <3

Har visat den tidigare här i bloggen - men här få ni nya läsare se den! Vad tycker ni?
Ingen av oss tjejer i klassen kommer vilja ha långa klänningar på sig, så det kommer bli riktigt snyggt!!

 

//Anna

Kommentarer
Postat av: Mikka

Du kommer vara snyggast babe ;)

2008-12-13 @ 14:41:05
URL: http://everywhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0