Barn är söta!

Varför drabbar kärlek två speciella personer?

"En person har fräknar, och då letar han upp en annan som har fräknar."
Andrew, 6 år

"Jag tror att det är meningen att du ska bli skjuten med en pil eller nåt, men resten ska inte vara så smärtfyllt."
Manuel, 8 år


Hur känns det att bli kär?

"Ungefär som en lavin där du måste fly för ditt liv."
John, 9 år


Spelar det någon roll hur man ser ut?

"Om du vill bli älskad av någon som inte redan finns i din familj, är det inte fel att vara vacker."
Anita, 8 år


Hur uppför sig kära personer?

"När en person blir kysst för första gången trillar han ner och reser sig inte på minst en timme."
Wendy, 8 år


Varför håller kära personer varandra i handen så ofta?

"De vill vara säkra på att deras ringar inte trillar av eftersom de betalade en hel del pengar för dem."
Gavin, 8 år


Vad tänker de flesta när de säger "Jag älskar dig"?

"Man tänker: Japp, jag älskar honom verkligen. Men jag hoppas att han duschar minst en gång varje dag."
Michelle, 9 år


"En del människor kan vara väldigt nervösa, så de är bara glada att de fått ur sig det så att de kan börja äta."
Dick, 7 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0