Bröst - i dess olika former

Victoria Silvstedt Jodie Marsh 

När man går in på hotmail.com så kan man se ett bildspel som heter "djuuupa uringningar" - det är precis vad det heter!!
Jag är inte emot silikonbröst, jag tycker det kan se riktigt bra ut och skulle själv kunna tänka mig att ha det i en naturlig storlek. Men jag tror aldig att jag kommer att våga sätta kniven i bröstet - tänk om något går fel! Bilden på Victoria Silverstedt fick mig att reagera, för det ser väl inte bra ut!? Brösten sitter ju minst 2 cm infrån varandra och är runda som två handbollar - de ser påklistrade ut ju! Hade jag varit Jodie Marsh för en kväll i den outfiten så hade jag haft en enda tanka i mitt huvud "Är dom kvar på plats!?"
 Aubrey O'Day Jessica Szohr
Aubrey O'Day och Jessica Szohr däremot, de visar att det faktiskt kan vara snyggt med djuuupa uringningar. Dock skulle jag aldrig våga mig på en riktigt så djup uringning.. Skulle du?

//Anna

Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

- Ja men de är skillnad på sillisar och sillisar!

2008-12-11 @ 17:53:43
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0