Bryter trenden

När jag fick i nian då var det "inne" med att gå runt med en 7eleven mugg med kaffe i, och visst gjorde jag det.. Nästan iallafall - jag hade kaffechocco i min. Nu har det länge varit en ny trend, trenden heter Espresso House! Det finns många mysiga caféer ändå envisas man med att gå dit alla andra går, visst är det så!? Espresso House har goda drycker och smörgåsar, men de finns även på andra ställen. Förutom studenrrabatten som de har så är det nog inte så mycket mer som skilljer sig från vanliga fik. Jag tror knappast att det är för studentrabatten man går dit heller. Jag dricker inte kaffe, ska aldrig börja dricka det heller. Men jag undrar vilken mat/café kedja som blir nästa trend? Kanske Burger King? Tänk om alla skulle gå runt med en stor Cola därifrån och en liten påse pomes!


Menmen, jag är väl i detta fall den som bryter trenden. Jag föredrar små och mysiga fik, och ur min mugg dricker jag
gärna te eller chailatte.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Ååååh chailatte! Det finns inte i Gällivare ännu, närmaste stället är i Luleå tror jag (25 mil härifrån alltså). Mobbat va? ;) Jag saknar det jättemycket!

2008-12-11 @ 13:22:18
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: Sanny

Visst är den söt! =)

Håller med, små mysiga fika... men skulle starbucks komma hit skulle man hitta mig där var och varannan dag! =P

2008-12-11 @ 13:28:43
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0