Poker och chaite

God morgon på er! Ni behöver inte längra gissa - hemma idag igen.. Jag fick mig knappt någon blund inatt. Kramp, ångest och en kännsla av att bara vilja försvinna höll mig vaken. Mina ögon är stora som pingisbollar idag! Nu sitter jag i soffan med en kopp te, en filt och min älskade värmedyna.

Jag har tänkt på de att många av mina senaste inlägg låtit rätt "deppiga". Jag har det jobbigt med magen just nu - men mår bra annars! Det finns mycket som är bra! Därför ska jag nu skriva en lista på posetiva ting som på ett eller annat sätt få mig att må bra/bli glad:

Vintern
Värmen och ljusen i alla hem
Londonresan som jag, Kim, Sophi och Mikke ska göra - det kommer bli grymt!!!
Stockholmsresan med min älskling
Julmusik
Sitta och spela julmusik på pianot
Mina nya skinnhandskar
Mina nya mysstrympor
Chaité
Vänner - serien
TreSmaTing
Hönöbröds nya fiberika och nyckelhålsmärkta bröd
Höök
Photoshop
Poker
Mitt hår som börjat bli lite längre - yeeeey!
Reliv - verktabletter

Som ni ser, det posetiva överväger, och det är jag medveten om. Men när man mår dåligt eller har ont, då är det svårt att sätta fokus på något annat. "Fasen va ont i magen jag har, men det gör inget jag kan spela poker och dricka chaite" Så tänker man inte.. Men däremot kan alla dessa poseitva ting hjälpa än på vägen. Istället för att bara ligga i sängen och tycka synd om sig själv så kan man göra någonting utöver det som kan skilldra tankarna.

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0