"Du ska isolera dig"

Hej, allt bra?

Nu är jag nyss hemkommen från sjukhuset. När jag vaknade imorse så värkte halsen och näsan rann, i och med att min mage är som den är nu så sätter sig förkylningen även på magen-med andra ord, det blir nya smärtor. Men till sjukhuset kom jag klockan 10 och väl där så togs det en massa prover. När det kommer på tal om att jag blivit förkyld så kollar sjuksköterskan på mig och säjer: Du håller dig hemma va, med ditt låga imunförsvar så kan du inte gå i skolan och sånt, för då kommer du att råka på alla möjliga bakterier.

Va:O!? Menar hon att jag ska hålla mig hemma tills jag blir helt bra igen? Svar, ja! Läkarn instämde och rådde mig till att vara hemma och ta det lugnt. Hm.. Min närvaro i skolan lär knappas bli bättre kommande vecka om det fortsätter såhär. Men nog pratat o detta..



Va bra filmen jag såg igår va!! Jag lipade ett antal gånger.. Den innehöll många delar och handlingen var inte självklar. Bra skådespelare var det också, men va komiskt det var att Phoebe var med!!




//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0