Framtidens teknik

Jag har precis försökt förklara för min moster vad en "plogg" är. Haha. Först och främst fick jag lära henne att det heter Blogg. Hon kunde verkligen inte förstå att folk medvetet lämnar ut sig på nätet för allmänheten. Efter att kollat igenom min blogg en lång stund så säjer hon sedan "Kan jag få se hur hemsidan ser ut nu då?" Då fick jag lugnt förklara för henne att bloggen som hon kollat igenom är en hemsida.

Tänk att de som är en självklarhet för än själv är som ett stooort frågetecken för många andra. Jag bryr mig inte om att tänka på hur det hela fungerar, det ända jag bryr mig om, det är att det fungerar.

Knepigt dedär...

Undra hur det blir i framtiden, tänk om jag kommer vara den där mostern eller mormorn som inte fattar någonting av framtidens manicker. Hm, nej jag ska alltid hålla mig informerad via internet, nyheter och tidningar..

//Anna


Kommentarer
Postat av: moi

jag skall länka till dig i ett inlägg nu :)!

2008-12-09 @ 19:07:51
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis du å... åh tack, jag lägger inte ner mycket tid på designen eftersom jag inte fattar nada ....



//Mary

2008-12-09 @ 19:17:48
Postat av: moi

Svar: jag försöker, men just nu skall jag gå ner lite för det behöver jag verkligen så :)

2008-12-09 @ 19:40:15
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: moi

Svar: tack för kramen;)

2008-12-09 @ 20:12:39
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0