Heroin missbrukare?

Hej på er!

Idag har jag ägnat hela dagen till att plugga - jag har fått gjort en hel del! Ikväll ska jag åka in till lägenheten för att få lite extra sömn, för imorgon ska jag tidigt vara på sjukhuset.. igen. Om man kollar på min högra arm så skulle man kunna tro att det bor en heroinmissbrukare i mig, det är små blåmärken och spår efter stick "överallt" =P Men så är inte fallet. Jag gillar ju bara att gå till sjukhuset för att ta blodprover - not! Menmen, ibland får man göra saker man inte vill. Visste ni förresten att allt blod som tas på Sahlgrenska sjukhus, det körs till Norge för observation! Hur var det med miljötänket?


//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0