Idol

Såg ni på idol förut? Alice och Kevin gick vidare till final. Var arg jag blev när de ropade upp Alices namn.. Hon har verkligen gjort bra ifrån sig under säsongen, men min favorit är ändå Robin B. Han har utvecklats enormt sen första programet! Dessutom så tycker jag verkligen inte att Alice gjorde bra ifrån sig i dagen program, menmen, det brukar inte vara 1:an som får mäst framgång faktiskt.. Heja dig Robin!! Kevin däremot - hur grym är inte han då!!? Varje fredag, i alla gengrar har han klarat sig galant, han har båder rösten och charmen! Att förstaplatsen kommer att gå till Kevin är givet enligt mig!

Alice och Kevin smilade ikapp med finalbiljetterna i handen.
Finalisterna!!

Sov så gott!

//Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0