Lidsay Lohan

Jag, William (min lillebror) och Benjamin (min systers kille) satt precis och kollade på filmen "Föräldrafällan". Har du sätt den? Isfåfall vet du att Lidsay Lohan har huvudrollen. Hon spelar två personer - de är tvillingar. Lohan var min största idol när jag var liten! Jag tyckte det var kul när Mean Girls kom, för då var det längesedan jag hade sätt henne i någon film. Men strax efter detta så började jag läsa allt skvaller om henne - så tragiskt! När jag var liten då ville jag se ut som henne, jag ville har rött hår och fräknar. Men nu, nu är det brun-utan-sol, sleten hy och hår i olika färger från dag till dag som jag förknippar med henne. Om man ska lita på allt skvaller så verkar det ju faktiskt som att det börjat gå bättre för henne nu, men det spelar inge större roll för mig. Skadan är redan skedd. Hon är inte den idol som jag såg upp till...


Vart tycker du hon är sötast!?

Tänk hur lätt en person kan förändras, tänk vad lätt det är att förlora någon som man tror man vet allt om. Med att veta allt om någon så syftar jag inte på Lidsay Lohan, jag menara allmänt. Den person som är ens bäste vän, kan imorgon vara ens största fiende. Visst är det läskigt när man tänker så!? Jag menar, tänk på alla som blivit bedragna, i ena stunden tror man att det är "vi för alltid", men i andra stunden så får man reda på att man delat personen med någon annan  och personen man älskat, är nu den man hatar.  

Lite funderingar bara...

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0