PS. I love you

Ikväll ska jag och Kim se PS. I love you. Jag har hört att den ska vara bra.. ? Jag minns en gång för ett tag sen så satt jag och Kim uppe, klockan var väl kanske 2:00 någonting, vi kunde inte sova.. Vi slog på TV:n och kollade om det var något på filmkanalerna, de var det! Klockan 2:40 skulle PS. I love you börja - yes tänkte jag. Eftersom jag hade hört att den skulle vara bra. Men när vi klockan 2:40 bytte till rätt kanal, då möttes vi utav något helt annat. Varken jag eller Kim kunde räkna ut att det på natten inte visades någon romantisk dramafilm. Men där satt vi i alla fall, trötta och förväntansfulla - men framför porr!! Inte riktigt som vi hade tänkt oss...


//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0