Resumé av gårdagen

Vilken mysig kväll det blev igår! Pepparkakor bakades och marsipangrisar doppades i choklad. Vi spelade "Så det kan låta" vilket är ett roligt spel även om för den som inte är särskillt musikalisk. Vi lekte även den gamla hedeliga leken Sanning eller konsekvens - kul! Vi körde våran egna variation och vägrade man göra något så fick man drick 6 glas med vatten samt bjuda på en drink till någon i London. Jag tjänat totalt in 3 drinkar, yeey! ^^ När det var min tur för att ta konsekvens så tänkte jag att Kim skulle ge mig något snällt, hmm.. Jag fick gå ut och ställa mig mitt på gården på en gunga för att fem gånger skrika "Jag älskar mig själv, jag älskar mig själv... "

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0