SJ - internet

Just nu sitter jag och Kim med varsin data på ett X2000 tåg och leker datanördar. Snart är det helt mörkt ute och då kan man ändå inte kolla ut. Men ännu är det inte riktigt mörkt. När man kollar ut genom fönstret så möts man av en himmel som är alldeles röd, det ser verkligen fint ut! Jag älskar detta vintervädret - blå himmel, sol och snö/frost.
















Om några timmar är vi framme i Stockholm och då åker vi hem till lägenheten för att tillbringa en mysig vecka där. Lägenheten är inte julpyntad så jag har med mig en massa doftljus och annat som ska få det att kännas julmysigt. Följande planer inför veckan är:

* Köpa byxor
*Gå på bio och se Australia
* Åka skridskor vid Kungsträdgården
* Äta suchi
* Sova
* Se klart säsong 9 och 10 av Vänner
* Fira en andra julafton
* Umgås med Kimpans familj

...Och för övrigt så ska vi bara mysa och ha det riktigt gott - njuta av livet!





Kommentarer
Postat av: mikka

Annpann jag skickat sms till dig.. om du inte fått det kan du inte skicka kims nr så kan jag skicka det till dig där, vill att du ska läsa det :D <3

2008-12-25 @ 17:11:12
URL: http://everywhere.blogg.se/
Postat av: wille

haha va det ett tagsen du uppgraderad llr?

skönt att du kommer hem nu :D bye bye

2009-01-02 @ 20:49:48
URL: http://pianonoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0