Ännu en lista

( ) tycker att sex är det viktigaste i ett förhållande
(x) har sagt nej till sex
(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon
(x) bakat sockerkaka
( ) varit kär i någon jag inte kan få
( ) hatat värme
( ) velat dö (Aldrig på riktigt, men vem har inte varit trött på livet!)
(x) skrivit på någons arm
( ) brutit något ben i kroppen
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
( ) opererat bort mina mandlar
(x) varit pervers (Haha, det beror på hur det defineras)
(x) hatat/hatar min kropp och mitt utseende  (Klart att man har dåliga dagar ibland)
(x) spelat gitarr 
(x) skadat mig själv
(x) skrattat så att jag ramlat
( ) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat
( ) drömmer ofta mardrömmar
( ) skulle dö för någon (Nej, jag skulle göra mycket för de jag älskar, men vad tjänar jag/dem på ifall jag dör:O)
(x) har ett smeknamn
( ) har knarkat
(x) tagit en främling på rumpan
(x) har druckit alkohol
(x) somnat på golvet
(x) hånglat på tunnelbanan/stationen
(x) åkt buss genom halva sverige (Räknas minibuss?)
( ) tagit min kompis pojkvän
(x) cyklat utan händer
( ) känt mig som ett as
(x) kysst mig själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
( ) har fler än 10 piercingar
(x) skrapat upp knäna
( ) hållit i en orm
( ) kastat min telefon i vattnet
(x) har gråtit i någons närvaro
(x) tycker att tungpiercingar är snyggt
(x) önskar mig ett liv med en speciell person <3
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
( ) kysser med öppna ögon
(x) gillar att städa (sålänge det inte är i mitt rum)
(x) åker utomlands varje år
(x) har varit lunarnörd
(x) kan tre eller fler språk
(x) har fått MVG på ett/flera prov
(x) har bra självförtroende
(x) tror på gud (Gud är för mig en stark inre kraft)
( ) är en negativ jävel
(x) drömt att jag varit död
(x) trivs med min kropp (Även här pendlar det från dag, till dag)
(x) är dålig på att säga nej
(x) har någon gång känt dödslängtan
( ) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
( ) druckit alkohol för att jag var deprimerad
( ) faller nästan alltid för fel personer
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x) gillar muskler
(x) hatar mjölk
(x) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
(x) har snusat
(x) har rökt
( ) haft sex med fler än 5 personer på en kväll
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) varit kär i någon som haft ett förhållande
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon
( ) fått ett IG i betyg
(x) kysst någon på halsen/blivit kysst på halsen
(x) älskar att bli kysst på halsen

Höhö, underbart med alla dessa meningslösa listor..

                                                                                                                                                                                                         //Anna

Kommentarer
Postat av: P

hejsan och tack så mycket!



Jag undrar bara om du är nån slags admin? och att det var ett automessage jag fick...?



jag är faktiskt i stort behov av hjälp med att designa min blogg.. :) tack på förhand / myran

2008-12-11 @ 05:55:00
URL: http://thehookmode.blogg.se/
Postat av: Mia

Meningslöst och så himla dumt och ändå kryssar man för glatta livet. Tack för titten förresten (min blogg dårå).

2008-12-12 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0