Vet du vart man kan köpa något liknande?

Nu har jag precis vaknat! Det känns bra att jag med tanke på hur sent jag somnade kunde sova ut, ända till halv tre! Idag skulle jag egentligen behövt göra endel plugg, men eftersom jag var så "pigg" inatt så fick jag gjort en heldel då - grymt! Idag ska jag lägga ut alla mina kläder på sängen för att sedan sortera, usch va segt, jag känner verkligen inte för det! Men det är så mycket kläder som jag saknar, och någonstans i garderoben tycker jag att de borde vara!!

Förresten, är det någon som vet vart man kan köpa en mössa lik denna?:



Jag har en färdig bild i huvude om hur jag vill seut när jag åker till STHLM den 25 December. En vit mössa i modellen ovanför, min svarta A-formade kappa, mina nya svarta skinnhandskar, vitstickade knästrumpor samt en äkta pälskrage att ha om halsen..

Jag tycker att det är hemskt att djurenspäls har blivit en sådan viktig detalj i modevärlden. Jag har alltid varit emot allt stöd av detta, men den pälskgrage som jag ska köpa är från en liten secondhand affär i Göteborg. Tanken på att det inte är jag som har betalt för den i fullpris känns bra, för då är det inte "tack vare mig" som djuret dödats. Men det är väl en bra grej att ändå använda den om någon ändå redan köpt den - eller ska den bara ligga kvar i affären för att sedan slängas tillbaka i naturen?

God morgon!

//Anna


Kommentarer
Postat av: Vilma

Har du kollat på Indiska?

2008-12-18 @ 15:23:18
Postat av: Helen

Hej!

Min syster virkar och kan virka nästan alla möjliga modeller som finns, om du är intresserad lämna gärna en kommentar så kan vi förhandla ;)...(bild finns vid intresse)



Ha det bra! =)

2008-12-19 @ 01:26:34
URL: http://helenshabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0