Ännu en håltimma

Fy vad det är segt med håltimmar! Jag känner mig allmänt irriterad och vill bara åka hem och sova. Men kvar av dagen är att ha psykologiredovisning, sedan jobba fram till 6 -först efter det kan jag åka hem... Segt.

 Sigmund Freud
 - lite mer än en cool gubbe 

Haha, något som piggar upp för stunden är att tangentbordet är väldigt, väldigt VÄLDIGT segt! Men det gör att jag får slå på knapparna för att få någonting skrivet - vilken jäkla bra terapi! Jag känner redan att jag blivit av med en hel del aggresion! Kanske borde jag plugga mer på psykologin nu, jag kan ju t.ex försöka ta reda på om Freud tror att min tillfälliga aggresion beror på något förflutet, haha!

Nej, plugga var det.. suck... suck..

//Anna



 


Kommentarer
Postat av: cissi

grrr på freud (; hahahah! ohyeah the orala fasen (;

2008-11-06 @ 22:05:02
URL: http://cissosi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0