En dotter med sin mamma

Nu är jag helt slut efter en brottningsmatch med Kim - jag vann!! ^^
Magen har fortsatt att hålla sig någorlunda lugn, det är otroligt skönt!

Idag följde mamma med mig till sjukhuset, som ett stöd. Även om jag är "stor" och klarar mig själv så är det skönt att man kan få känna sig liten. Det är skönt att bli omhändetagen ibland. Efter sjukhusbesöket så gick vi vidare åkte vi in till stan för att äta frukost på Café Eva, mysigt! Där beställde vi varsin humusmacka samt chailatte. Dock var det en besvikelse, jag har drucik godare chailatte innan - expresshous har en god variant om man gillar den söta smaken. Efter café besöket gick vi runt och pratade om allamöjliga ting. Ett litet besök i en te affär och några minuter senare så kom jag ut med en påse gröntchaite. Det var en mysig dag, och det var oerhört uppskattat att få spendera litet "mor-och-dotter-tid" ihop.

I alla relationer tror jag att det är viktigt att man ses och gör saker utöver det vanliga. Det kan räcka med ett miljöombyte. Bara för att man är klasskomisar behöver man ju inte alltid ses i skolan bara? Bara för att man är en familj så behöver man inte bara hitta och prata om saker när man är hemma.. Jag tror att ni förstår vad jag menar..?

Kram på er ha en trevlig kväll, nu ska jag inviga mitt chaite - gott!
(Tack för en jättemysig dag mamma! <3)

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0