Första advent

God morgon!

Idag är det den första advent, va mysigt! Hur firar du det? Själv så bakas det för full hemma hos mig, och lite senare ska jag faktiskt till kyrkan och spela några jullåtar^^ Igår kväll fick  jag ett städryck, så golvet tömdes på kläder och papper, samt dammtussar och sänglakanen slängdes i tvätten - men efter en stund tröttnade jag på att städa och ville istället gå och sova.. Så i en obäddad säng gjorde jag mig bekväm i min gamla sovsäck. Jag älskar att sova i sovsäck! 

Nu ska jag göra klart lussedegen och hoppas på lite snö, sedan ska jag julpynta mitt rum! 

Glad advent på er! 

"När första ljuset brinner
 står julens dörr på glänt
 då gläds vi åter alla fira få advent".

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0