Klänningen beställd

Hej på er!

Uppdateringen har varit dålig i helgen, det har varit mycket plugg och sovande. Jag har inte mått så bra de senaste dagarna, med idag har det varit som värst!! Jag har haft så otroligt ont i magen under hela dagen, så fick åka till sjukhuset för att ta prover och sånt, jag ska tillbaka dit imorgon klockan 9:00. Önska mig lycka till!! Jag är så glad att mina fina föräldra alltid ställer upp och stöttar mig - tack!

Dagen har ändå fått ett bra slut. Jag knapprade i mig några värktabletter (vilket jag annars aldrig använder) och fick träffa min ääälskade pojkvän igen - han var nämnligen i stockholm under helgen och kom hem idag! :D

Pappa ringde förut, och vet ni vad? Han har beställt klänningen (som jag tidigare berättat om) till mig nu, wieee! Jag är jätteglad för det, hoppas bara att storleken fungerar bra nu..  Tack!!!

Kram på er och sov så gott! Nu ska jag hämta min uppvärmda vetekudde och lägga den på magen - skönt och lugnande!
Tack för ditt fina stöd idag Cissi^^

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0