Lista!

JAG HAR
Svikit en kompis:
jag hoppas inte de, inte medvetet iaf!
Förlorat en bästa vän: Ja, en som dött, och en som det bara gled isär med
Sagt att jag älskar en kompis: Jopp (inte bara på fylla)
Sovit med en killkompis: Det beror väl på, räknas det om det är på golvet?
Sovit med en tjejkompis: Jaaa
Pussat en av samma kön: En och annan oskyldig puss på kind är väl klart!
Slagit en kompis: Tyvärr, men hon slog mig.. För mig slutade det med spricka i arm, o för henne med sprucken läpp (det var inte med flit)
En kompis som vet allt: Djupaste hemligheterna håller jag för mig själv..
Berättat hemligheter: Jo, man har väl de..

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja
Haft stadigt förhållande: Ja, har världens bästa nu:)
Krossat någons hjärta: Haha, ja en gång i 6:an..
Gett någon ditt hjärta: Beror väl på hur man menar, jag vet iaf en som tagit mitt hjärta
"Playat" någon: Nej absolut inte!
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Jo, de har väl hänt vid onyktert tillfälle
Varit otrogen: Aldrig i livet!

FAVORIT:
Låt just nu:
Photofraf - Stephan Duffy
Pryl: I-pode 80gb
Film: Titanic, haha
Bok: Lyckans ljul
Lärare i skolan: Karin, Annie, Annika, Sofia, Malin, Peter och Hans, hejaheja!
Plats: Kims famn
Frukt: Avoccado (kanske en grönsak?)
Dricka: Färskpressad jordgubbsjuice

Just nu
Ha på mej:
Mössas från Monkey, svart linne från HM, kort jacka från GT, jeans från Weakday, sockar från Calvin klein

JAG HAR
Opererat mig: Nej, men blivit nersövd och sjukskriven för tre veckor, men på operationsbordet ångrade de sig=P
Cyklat omkull: Absolut!
Sjungit i duschen: Klar!
Hoppat bungyjump: Noo..
Fobi för något: Små och instängda utrymmen, mörker
Sett någon dö: Inte dö, men jag har sätt 2 döda kroppar
Varit på begravning: Ja, 6 stycken:(
Sagt att jag hatar någon: Bara för mig själv..

LIVET:
Svart eller vitt: Vtt
Skriva eller tala: Tala
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: Noope
Mobil eller ipod: Ipode
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Ingår inte choklad i lösgodis? :)
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Film - men vänner ovh sex and the city är undantag!
Festa eller softa: Skulle ljuga om jag inte sa mysiga hemmakvällar med trevligt folk:)
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Kärleksfull vänskap:)

Nu ska jag kolla på MTV´s program Next, haha det är sämst, men underhållande!!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0