Lista

Har du pojkvän/flickvän? Jag har en underbar pojkvän sendan  2½ år tillbaka
Är du kär? Jättekär!
Hur tidigt stiger du upp? Klockan halv 7, usch!
Vem/vilka vet mest om dig?  Det är nog Kim, eller Ida
Gillar du att slåss? Haha, nej, fast några smällar får mina vänner stå ut med ändå (kärleksfulla sådana)

Vad ska du göra ikväll? Jag ska läsa igenom mitt svenskatal för imorgon och njuta i tv soffan

När var du senast full? I fredags, jag skyller på - för mycket vätska, och för lite mat
Har du utländska föräldrar?  Pappa är hel svensk, mamma är halv tysk
Var har du ont?  Magen för tillfället
Är du bra på att måla? Haha - Nej!!
Vem kramade du senast? Pappa^^
Vad längtar du till? Jullovet
Vad heter dina husdjur?  Min katt heter Simba
Har du körkort? Nej, men jag håller på att läsa teorin!

Favoritgodis? Räknas sorbéglass som godis? Annars är det choklad i alla dess olika smaker
Morgon- eller nattmänniska? Jag kommer ofta isäng sent, men om man bortser från skoldagarna så är jag även en morgon människa, jag gillar att gå saker och ting gjort.
Sparare eller slösare? Det varierar, jag är nog en periodare, sparar ena månade för att kunna shoppa upp allt nästa..

Bio eller promenad? Det beror på väder och sällskap!
Är du kittlig? Nej, faktiskt inte, möjligtvis på halsen^^

Rädd för insekter? Nope, men är värkligen livrädd för råtter och möss!!
Anser du att du är stark? Självklart - stark både fyskiskt och psykiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0