Ny lista

Är du..

Arrogant: nej

Osäker: beror på situation, men överlag -nej

Trött: ibland

Intressant: klart!

Smart: jag är i alla fall inte blond

Barnslig: det lilla barnet lever kvar inom mig

Skoltrött: nej

Rolig: självklart!

Pratglad: jopp, jag är nog de ja!

Frågvis: en hel del frågor kan slinka ut under dagen

Organiserad: ja

Hälsosam: när jag villn(perioder)

Blyg: nje

Attraktiv: det beror väl på med vems ögon man kollar;)? 

Lätt uttråkad: ja!!

Vegetarian: Nej, men nästan =P

Besatt: nej

Pålitlig: ja

Filosofisk: nja, snarare är jag bra på att flumma! 



Har du..

För många vänner: man kan väl inte ha för många vänner heller:O!?

Förföljelsemani: nej

Tvångstankar: fjärkontroller får inte ligga riktade emot mig, om någon går på en A-brunn måste jag dunka personen tre ggr på ryggen!

Färgat håret: ja, mörkare nyans 

Brutit några ben: nej, men fått spricka i armen då jag och en kompis sprang in i varandra!

Några piercings: öron och navel

Gjort bort dig rejält: klart jag har! 

Bra självförtroende: det pendlar, beror på situation

Komplex: från och till, det finns ju alltid grejer man skulle kunna tänka sig att ändra på lite

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja, jag är en massa kär just nu! <3 

Blivit kär i någon på nätet: haha, alla har väl surfat runt på lunarstorm och blivit kär någon gång:O!? 

Stulit någonting: Ja, när jag var liten tog jag ett gossedjur från en kompis, detta är första gången jag talar om det offentligt, förlåt Anna-Maja!



Vem..

Saknar du: Oma

Vill du döda: alla dumma bakteringar

Rörde dig sist:  Lovisa

Slog du sist: haha, kim? (förlåt) 

Kramade du senast:  Sophi

Kysste du senast: Kim

Skrev du till sist: SMS? Isf till Sophi, om man menar brev så var det nog till Kims mamma:/

Vill du vara som: vet inte, men jag ser upp till Nelson Mandela!

Sårade dig sist: skulle aldrig lämna ut någon på de sättet här!

Vill du bli galet full med: min syster Ida! Haha

Gjorde dig riktigt glad senast: Kim

Fick du sms från senast: Sophi

Ringde dig senast: Kim

Ska du gifta dig med: att gifta mig är inte aktuellt, men det finns ju bara en som jag älskar över allt annat<3

Får dig att skratta: jag har väldigt lätt för att skratta!


Höhö, vilka osammanhängande frågor:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0