Ny vecka, dax att börja om

Har ni haft ett bra lov? Det har jag, dock blev det en hel del plugg mot min vilja. Jag hann även med att jobba (man måste ju tänka på att ha pengar inför julrean). Det jag gillar mest med att vara ledig, det är att bara kunna ta det lugnt, att inte behöva planera något - bara vara! Jag och Kim spenderade många timmar i soffan framför TV:n, vi har även kollat igenom säsong 3 och 4 av Vänner. En av de roligaste serierna som finns, man blir ju inget annat än glad när man ser den! På torsdagen träffade jag Mikkapikkapö vilket var mycket trevligt eftersom det var länge sen jag kände att jag hade tid för att bara umgås med vännerna - vi skulle från början ha träffats allesammans, men det slutade med att det bara blev vi, men blev en riktigt mysig kväll ändå. Sedan på Fredagen så var det Halloween fest. Jag har inte druckit på över en månad, och detta för att jag vill komma igång med träningen på bästa möjliga sätt. Men i och med att jag inte hade druckit på så länge så var jag lite nervös för hur mycket jag skulle tåla - om vi säjer så här, det märks när man inte druckit på länge! Men en lyckad kväll blev det trots allt, jag var utklädd till en silvrig party ängel. Min pojkvän och hans två kompisar har typ likadana jackor och skor på sig i vanliga fall, tro inte att de hade tänk och göra någon skillnad nu inte, de hade exakt likadana masker på sig, haha, med jackorna och skorna på när vi var påväg till festen så kunde man knappt se skillnad på dom! Tack och lov att ingen pussade på fel pojkvän!
Tack för en mysig kväll ni som var med!

Inte mer egoprat nu (det blev genast svårt att komma på vad jag istället ska skriva om, tänker*)

Jag ger upp, detta blir ett egotrippat inlägg, jag kommer inte på något annat att skriva. Men som en avslutning så kan jag berätta om att jag just nu sitter med datorn på en fårpläd framför en varm och sprakande brasa - höstmysigt! Ska nog gå och hämta en kopp te oxå^^

Hoppas att ni kommer att få en bra vecka!

//Anna


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0