Sexhumor

Detta är ett inlägg från min gamla blogg

Har funderat över en sak, vad är det som gör att man kan relatera allt till sex? Inte nog med detta, vad är det som gör att det få en att vika sig av skratt varje gång!

Okej att man tycker det är kul och spännande när man är yngre, då fnissade man så fort man hörde ordet sex. Det där fnisset, det har inte gott över för mig och mina kära vänner i klassen. Vi skrattar inte av anledningen av att det hela skulle kunna vara pinsamt, nej absolut inte! Jag vet faktiskt inte vad det är som gör det så kul!

Jag skulle kunna rada upp en hel sida med tabbar som vi sagt och misstolkat.

En händelse jag kommer ihåg var när vi var ute och gick en promenad. Det var en man och en kvinna som skulle åka iväg med sin bil, mannen hade en krycka.

Mannen satt i förarsätet och kvinnan stoppade in kryckan i bagaget. Då frågade mannen "Har du stoppat in den?" Och kvinnan svarade, "Ja, jag stoppade in den där bak!"

Haha, vad vi skrattade. Men till en början var det ingen som skrattade högt. Man skrattade lite tyst för sig själv och sen när man kollade på varandra då bröt det låss.

Jag minns ett annat tillfälle då jag var på jobbet. Jag satt och pratade med arbetskollegorna i fika rummet då samtalsämnet var döden och begravningar. (dystert) När de sedan frågade hur jag ville ha min begravning, gissa vad jag sa!!

"Ja, jag vill i alla fall kremeras och onanera" Jag märkte att det blev en konstig stämning och folk började bli röda i ansiktet. Jag tänkte för mig själv över vad jag hade sagt. Innan jag ens visste ordet av det så skrek jag "Donera menar jag!"

Hade detta hänt i skolan skulle jag nog legat på golvet och vikt mig av skratt. Men här fick jag bara låssas som inget och sedan återgå till arbetet. Jobbigt pinsamt! Alla var medvetna om vad jag hade sagt, men ingen vågade ens dra lite på läpparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0