Studentmössan beställd

Det blev en studenmössa i modell lyx (haha va skrytsamt det lät) med texten Anna MP06fm. Insidan av mössan blev svart - tycker det var snyggast!

          
Att ha något band på mössan struntade jag i, men en symbol för linjen jag går ska få pryda där framme. Lyckost alla som går hantverkprogrammet, det har en rosa "pärla". 
 Hantverk

Media har en gul, fy va fult! Eftersom jag valde att ha allt i silvrer, istället för guld så kommer det oxå se konstigt ut när smycket är silvrigt med någon "gulg/gul" färg i mitten. Men det kan nog bli bra ändå. Jag vet vilka 6 tjejer som kommer att vara de snyggaste studenterna den 5 juni 2009! Cissi, Julia, Mikka, Miranda, Petra och jag! 
   Media
Jag längtar så till studenten, och att få ta studenten med världens bästa tjejer betyder mycket, vi har så himla skoj ihop -  ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0