En lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Jag har två nyckelklnippor, en med 2 nycklar till min pojkvän, och en med 2 nycklar till lägenheten.

Vilken svordom använder du mest?

Svär nog inte så ofta, men ett och annat "fan" slinker nog ut.

Äger du en Ipod?

Yes, har gjort det sen den första kom. Nu har jag den silvriga Ipode Classic 80 GB

Använder du flip flops även när det är kallt ute?

Nej:O

Var köper du dina matvaror ifrån?

Lidl och Ica

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?

Jag trivs bäst bakom kameran

Vilken var den senaste filmen du såg?

Någon svensk kriminalare, den var inte så bra..

Har någon av dina vänner barn?

Ja, någta stycken

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Beror ju på hur mycket jag skulle vinna. Jag lägga pengar på en lägenhet, så det blir så lite lån som möjligt. Sen skulle jag göra något mysigt med Kim. Självklar shoppa som en galning oxå!

Har någon någonsin kallat dig lat?

JA!

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nej.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Har ingen CDspelare, men på min ipode så spelas Miss Li just nu

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

Jag tål inte mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Japp.

Använder du huvtröjor?

När jag går runt hemma och är mysig

Kan du vissla?

Självklart, på tre olika sätt

Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Ja, ett antal gånger med mamma

Vem var den senaste som ringde dig?

Kim

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?

Slänggungan och alla vattengrejer

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

Skulle bli förvånad om det inte fanns någon som någon gång pratar bakom ryggen på mig:O behöver ju inte alltid vara negativt;)

Tittade du på tecknat när du var liten?

Det hände, men inte ofta. Jag såg aldig disney. Jag var mer ett astrid lindgren barn

Hur många syskon har du?

två

Är du blyg inför det motsatta könet?

Nej.

Vilken film kan du alla replikerna till?

Haha, eva och adam och alla astrid lindgren filmer typ:P

När flög du senast?

I september - Grekland

Läser du för skojs skull?

Nej, inte ofta i alla fall

Pratar du några andra språk?

Engelska och tyska kan slinka ut lite då och då

Diskar du din egen disk?

Hemma är det diskmaskinen, annars är det min pojkvän. Spelar ingen roll om jag diskar, han ska ändå gå igenom allt en gång extra

Har du gråtit offentligt?

Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?

Båda delarna.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

Kanske.

Kan du kasta macka?

Haha, ja ibland lyckas jag

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej

Vem har du med på BIOn?

Min älskling:)

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?

Inte om han inte heter Kim och redan är mi

Har du en blogg?

Dhaaa, nej:P

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

Texkommunikation och mediakunskap

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Humor och omtänksamhet

Vilken är din favoritdrink?

Xante och sprite:)

Äter du frukost dagligen?

Oftast

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?

Nej, men min kompis, det var hon som pratade högt, jag var smart nog och viskade.

Vilken är din favoritfrukt?

Nät och houngmelon

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Ibland

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

Jag fyller 19

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Beror på situationen

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Haha, en jobbig dum tjej på skolan!

Tror du att gud är en man eller kvinna?

Inget avdera, det är en kraft som bor inom varje person

Vad var det senaste du åt?

Yougurt med musli

Gillar du senap?

Ja, gärna stark.

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?

Det löser sig alltid, på ett eller annat vänster

Sover du på sida, mage eller rygg?

Somnar oftast på mage

Äger du en digitalkamera?

Ja

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

Eddie! När jag var liten och pappa läste böckerna för mig grät jag alltid, stackarn hade ju en helgalen pappa

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?

Det är upp till var och en, känns det bra för dig, så fine! ;)

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?

Ibland, men jag blir ofta äcklad..

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Viktor

vspacer
Haha, tråkigaste listan ever! Jag orkade inte läsa igenom den så jag bara började rätt av, tänkte att det borde ju finnas några roliga frågor, men icke! Gha! Men nu vet ni lite mer om mig iaf.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0