13/10 Dagen Tre Små Ting

Idag är jag riktigt stålt över mig själv! Här nedanför får ni förklaringen:

1.) Gick till jobbet och pratade med chefen om hur många timmar jobb jag får per månad. Jag har inte jobbat på länge, så det var på tiden att jag tog tag i det. Just för att jag dratt mig från att gå dit så är jag stolt över att jag tog tummen ur röva och gick dit idag! (Jag jobbar på västra götalands canser regestrering - arkivarbete)

2.) Fastnade i en sko, det är vad jag idag gjorde. Jag provade en snygg känga/stövel på stan idag men när jag skulle ta av mig den så gick det inte hela vägen. Skon hade fastnat - jag fick inte av den! Breved med så satt två tjer som hade ett dussintals skor att prova och de hann prova alla undertiden som jag kämpade med att få av mig den jäkla skon! Efter att nonchalant speglat mig med skon på och i smyg dragit till i dragkedjan lite då och då så gav jag upp.. "Ursäkta, kanske en udda fråga, men kan du hjälpa mig att ta av mig skon, den sitter uppenbarligen fast!" Gissa om jag skämdes, egentligen ville jag bara börja garva åt den komiska situationen. Men att ensam gå ut ur en skoaffär där expediten nyss hjälp än att ta av sig skon, det kändes inte jättebra...

3.) Spinningpass var jag på under kvällen, det gick toppen bra! Om ni bara visste hur närvös jag var för att jag skulle bryta ihop - jag har aldrig varit på ett sådant pass innan! Men det gick förvånandsvärt bra faktiskt. Det var en bra ledare och tempot passade mig perfekt. Det kändes att man jobbade, och nu så känns det underbart i hela kroppen. Att träna är underbart, man/jag mår så otroligt bra av det, både fykiskt och psykiskt! När jag gör någonting då gör jag det helhjärtat och all energi ska användas - kämpa, kämpa, kämpa säjer ängeln i mitt öra medan djävulen säjer ge dig nu för tusan, du kommer ändå aldrig orka göra klart! Men vet ni vad det bästa är, ängeln vinner alltid;)

Nu ska jag och pojkvännen kolla på SOS Gotland, haha! Mysigt, till sällskap så har vi en skål med bombaymix..

God natt sov så gott!

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0