14/10 Dagens Tre Små Ting

Då var det dax, (mycket uppdatering denna kväll:P) för dagens tre små ting:

1.) Sparat pengar, är något jag är mycket dålig på! Men idag var jag duktig, när jag till gymmet gick så köpte jag ingen vattenflaska vilket jag brukar göra. Jag tog istället med mig en falska hemifrån och fyllde på med kranvatten. Jag gillar verkligen inte kranvatten, det är inte gott! Det går ann att drick när jag är hemma i min familjs hus, men inte ens vatten i min lägenhet dricker jag. Förstår ni då vilken panik jag hade när jag drack vatten från allmän plats! Det är någon nojja jag har, och jag är fullt medveten om den! Men idag lyckade jag övervinna den^^ *stolt

2.) Att min pappa ställer upp är jag van vid, men det är inget som jag tar förgivet! Idag när jag berättade att jag ville hänga med Kim till STHLM så nämnde jag också att jag har lite ont om pengar just nu. Då säjer han "Klart jag hjälper dig, du mår bra över att träffa familjen i Stockholm, och det kan vara skönt  för dig att komma iväg lite". Visserligen har han sånna där sj-poäng för att han reser så mycket med jobbet, så det kostar egentligen inte honom något, men ändå. Jag blir så glad när folk mår bra av att göra andra glada och på så sätt få dem att må bra. Idag fick du i alla fall mig att bli väldigt glad pappa! Det var inte för att du betalade resan för mig, nej det var för att du är så uppmärksam och alltid ser till mitt bästa, tack!

3.) Sanningar/hemligheter som kommer fram är ibland jobbigt, framförallt om man burit på dem länge. Därför beundrar jag folk som vågar öppna sig, det är inte lätt! Man mår offtast dåligt av att rota i gammalt, men i längden blir det förhoppningsvis till en lättnad! Ni är grymma ni som vågar!



God natt alla fina människor!


//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0