15/10 Dagens Tre Små Ting

Jag var tvungen att stänga av datorn nu, något program som pappa ville installera på den:/ Så här kommer dagens lista:

1.) Höstkläder är mysigt, jag älskar att kryap in i min stora Fjällräven jacka för att känna mig som en eskimo. Senare i november då det hunnit bli ännu kallare, då ska lovikavantarna på - jag längtar! Det är bara att erkänna, jag äälskar hösten och alla dess ting, till och med regnet!

2.) Mando Diao lyssnade jag mycket på när jag gick i nian. Jag märkte att jag hade kvar alla deras album på min ipode så jag började lyssna, och gissa om jag blev nostalgisk!? Jag fick ett sånt där lyckopirr i magen och det kändes helt plötsligt som om jag flög fram på gatan. Nian var en väldigt bra period i mitt liv, så minnen tillbaka skadar inte! För övrigt så älskar jag mando diao fortfarande, hade bara glömt bort att jag hade dem i min ipode. Heja Mando Diao!

3.) Lägga sig tidigt är inte alltid så lätt, men oj så skönt det är! En sådan kväll har jag bestämt att det ska vara idag. Jag ska stänga av datorn efter detta, sedan gå och borstatänderna och alla andra prossedurer, det ser ljust ut, jag kan nog komma i säng i tid idag, Lite får man väl tacka höstensmörker, det gör i vart fall inte så att man blir pigg!

God natt på er! Hoppas att ni kommer sova gott, dröm någe sött också^^

//Kramar från en mycket glad och nöjd Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0