8/10 Dagens Tre Små Ting

Idag skulle jag mycket väl kunnat sitta hemma och tycka synd om mig själv, det rinner både i ögon och näsa, huvudet spränger, och trots att jag bara sitter här i en oversize t-shirt så svettas jag som bara den - en dusch ikväll?!!! Men inte har jag suttit här och deppat idag inte. Nej jag har haft en relativt mysig dag! Min nya data har jag vårdat lika väl som om det vore en nyfödd bebis, så ensam har jag inte känt mig! Med litetervis av honungsvatten, nyponsoppa och en och annan ask med halstabletter så har jag haft en bra dag.

Vad ska jag lista idag nu då? Jo, vad är inte mer underhållande en att söka runt på youtube. Alla klipp med de små barnen som sitter och roar sig för små saker. Tänk om alla stressade människor kunde ha lite av barnets spontanalitet kvar, tänk va mycket roligare det hade varit då. Jag vet själv hur många gånger jag fåt  Nej jag kunde väl gissa det. Men tänk vad kul det hade vart! nu till dagens tre små ting

1.) 


2.)

3.) Ingen har väl missat skrattande William från Sverige? (Rätta mig om namner är fel)


Skratta och njut av en härlig kväll! God natt!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0