9/10 Dagens Tre Små Ting

Nu har jag som många andra kollat på Debatt, inte för att det var något roligt ämne idag, nej utan för att Blondinbella var med där idag. Man måste ju hänga med! ^^

Men då ska jag alltså lista dagens tre små ting..
Jag tänker idag lista tre personer som är mycket viktiga för mig i nuläget!

1.) Min pojkvän, vad är bättre än att känna sig älskad och uppskattad trots att man skrumplig och ofräsch ligger i soffan med en näsa som bara rinner. De är i just dessa stunder som man vill höra att man ändå är den där ögonstenen som betyder mest i hela världen. Lite uppskattning skadar väl aldrig?

2.) Min syster, som jag under senaste tiden har fått en mycket fin och bra relation med. Att inte bara vara varandras syskon, utan även vara varandras kompisar är något som betyder mycket! Det spelar ingen roll hur många syskon man har, det är de man har gemensamt som räknas.

3.) Min kusin som har en hund, jag tänker inte nämna något namn men jag har bara en kusin som har en hund så jag tror du vet vem du är! Något annat som är mycket positivt det är när man har en gemenskap och vänskap som man vet är stark trots att man inte ses ofta. Vänskap som trots att man inte ses ofta kan kännas bra och värdefull. Det är små orden och gesterna som gör det stora. Det är de vardagliga tingen som bygger en långvarig vänskap och gemenskap. Hellre små hälsningar någon gång ibland, än något jättestort och maffigt alldeles för sällan.

Jag värdesätter er alla mycket och på olika sätt! Ni som inte nämndes här är inte mindre värda ni, men ni får vara med på dagens tre små ting en annan dag^^ Kärlek till er!




God natt och sov så gott, nu ska jag bädda ner mig hos min fina pojkvän och titta på Höök.

//Anna


Kommentarer
Postat av: Elin & Sally

Mycket bra val, tre väldigt bra människor! Speciellt den sista har jag hört :D

2008-12-11 @ 15:05:49
URL: http://bumblebee-elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0