Ännu en lista

Senaste person
Du delade en drink med: Julia, hennes jäkla rosapantern!
Du gick på bio med: Jusse och Julia, mysigt! ^^ Patrik 1,5
Du gick på stan med: Det var nog i Grekland med mamma
Skällde på dig: Mamma

Senaste
Låt du hörde:
Signaturmelodin för Hem till gården
Mat du åt: Äggmacka
Kram: Min älskling
Puss: Även här var det pojkvännen
Fest: Jadu, det beror på vad du kallar fest, min & mikkas kväll i lägenheten får det nog bli! ^^
Känslan: Förkylning
Ilska: Igår!
Resa: Grekland för två veckor sedan
Glädje: Imorse när jag väcktes av en puss
Dröm: Inatt, men kommer inte ihåg vad jag drömde..
Boken du läste: Medan seger firades
Personen du träffade: Pojkvän
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Mikka
Gången du åt en 7-eleven korv: Äter inte korv :O
Gången du var utomhus: Igår kväll
Gången du sov: För en liten stund sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra veckan
Saken du köpte:
Ett läderarmband

Otroligt vilken tråkig lista detta var!!

Kommentarer
Postat av: bea

kul lista :P

2008-10-11 @ 11:18:48
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0