cissilito

tjenare fan cissi här, finare än tazan (; höhöhö
Anna är och duschar så tog min chans att göra mig hörd, soo here i am höhöh.
Har tråk, ska försöker hitta en lista som jag kan göra ;D

Har gjort år 2008 hittils:

[x] Du har hittat ny musik du gillar
[x] Du har fått nya kompisar
[ ] Du har varit i ett annat land än Sverige
[ ] Du har hoppat från 10'an
[ ] Du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder.
[x] Du har fått bra betyg i skolan
[x] Du har varit ledsen
[/] Du har velat dö

[x] Du har varit glad
[x] Du har druckit alkohol
[x] Du har blivit kär
[x] Du har känt dig sviken
[x] Du har känt att ingen har sett dig
[ ] Du har suttit vid datorn mer än du brukar
[x] Du har rappat

[ ] Du har skrivit en låt
[x] Du har känt hat
[x] Du har känt som om någon tagit dig för givet
[/] Du har varit i slagsmål ( med jonas, han stuka mitt lillfinger för några veckor sen!)
[x] Du har varit "sjuk"
[x] Du har varit sjuk

[x] Du har dansat
[x] Du har bråkat med dina föräldrar
[x] Du har haft någon som stött på dig
[x] Någon har sagt att du är snygg
[x] Bråkat med din älskling
[ ] Strulat med en främling

[ ] Strulat med en från samma kön
[x] Varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] Gråtit för något som hänt i ditt liv
[x] Lekt för mycket med bilddagboken
[x] Det här är en väldigt löjlig lista som du bara gjorde för att du hade tråkigt för stunden.  OHYES!

wiie i made it!



//Cissi

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, bra där cissi;)

2008-10-14 @ 15:15:30
URL: http://tresmating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0