Dags för första listan!

Varning! Jag älskar att sitta och fylla i listor, det är bara till att acceptera^^

Vad heter du?
Anna
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Jag har för tillfälet inga byxor på mig (har ett nattlinne på mig)
Vad lyssnar du på just nu?
Min gamla dators brus
Vad gjorde du igår kväll?
Lekte med min nya dator, samt kollade på tv
Vad var det sista du åt?
En macka
Hur är vädret hos dig just nu?
Blå himmel och sol (men inte varmt)
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Min pojkvän^^
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
Pondus
Hur mår du idag?
Förkyld och trött
Vilken är din favoritdryck?
Lakris te (ett jätte gott chai rubus te)
Favoritdryck, alkoholbaserad?
Xante
Favoritsport?
Att gymma är ju ingen sport, så det får bli rodd! Eller kanske badminton..
Vad har du för hårfärg?
Mellan brun
Vad har du för ögonfärg?
Blå/gröna med alla möjliga färginslag
Soluppgång eller solnedgång?
Soluppgång
Antal syskon och deras ålder?
Två stycken, 22 och 10, men sen finns det en som ändå räknas in i syskoskaran för hela min familj
Favoritmånad?
Juli kanske?
Favoritmat?
Indiskt, suchi och stark thaimat
Senaste filmen du såg?
Tre döttrar och en mor, haha!
Favoritdag i veckan?
Fredag
Favorithobby?
Vara med den jag älskar och mina underbara vänner! <3
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Jag slipper tänka på de där, den ända jag "bjuder ut" det är min pojkvän och för honom är jag inte blyg!
Favoritlåt?
Kommer inte på någon konkret just nu.. Det beror på humör
Sommar eller vinter?
Svart eller vitt, sova eller vara vaken? Det går ju inte att välja! Allt har sin charm..
Förhållande eller One-Night-Stand?
Förhållande, så klart!
Choklad- eller vaniljglass?
Gammaldags vanlig, mmmm^^
Hur bor du och med vem/vilka?
I en villa i skärgården med min familj, men har en övernattslägenhet inne i stan där jag brukar var med min pojkvän^^
Vad läser du för böcker?
Verklighetsbaserade och deckare/kriminalare
Hur ser din musmatta ut?
Jag har ingen:O
Favoritsällskapsspel?
Med andra ord och monopol
Favorit data/tvspel?
Haha, Sims 2, såklart! ^^
Kan du nudda din näsa med tungan?
Nej, och tänker inte testa det ännu en gång heller!
Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej, men jag vet en som kan;)
Är du romantisk?
Ja, det tror jag nog?
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Jag är lycklig, jag har en familj, en pojkvän och en massa vänner som jag av alla får en massa kärlek! Underbart, och jag hoppas jag även gör er lyckliga!

Listan hämtad från
http://teresehayd.blogg.se/

Sådär, då var den klar! Nu ska jag göra mig iording och hämta en kopp te^^

//Anna


Kommentarer
Postat av: nathalie

tack för kommentarerna, kul nytt folk tittar in: ) min naturliga färg är också ljusbrun och jag använde mig av en färg som går mot rödbrun men inte för mycket rött i utan mera åt det mörk bruna det var så jag fick de där skiftningarna som du nämnde. ska försöka se om jag hittar vad den hette :) kram

2008-10-09 @ 14:39:42
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0