God morgon!

Ännu en ny dag, ännu en ny dag att ta tag i! Imorse när jag vaknade upp så kände jag att det hade lättat lite i tinngenarna på mig - jag kände mig typ frisk! Men efter att gått upp och tagit mig en macka, då bestämde sig förkyldningen för att komma tillbaka, det räckte med en nys - och vipps så satt sprängningen i huvudet där, den täppta nässan och de rinnande små svullna ögonen! Fast det hindrar mig inte från att ta tag i alla läxor, man måste ju börja någonstans, eller hur!

Torsdag den 9:e idag, händer det något kul då?

Förresten vet ni vad, det finns en grej jag önskar mig och som jag tycker att jag är värd nu när jag är sjuk, tuggummi, kan inte någon bara vara så snäll och komma ut till mig med några påsar? Jag vet att det rycktas om att en viss person ska komma ut till mig idag! *blink blink, fjäskar.

Ha en bra dag! Jag får väl göra det bästa utav den, eftersom-jag-inte-har-några-tuggummi!

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0