Krämer, skor och läppglans - vad är det magiska med det?

Vad är det första du gör när du ska resa bort och kommer fram till ditt hotell rum?
Det första jag gör är att lägga upp alla mina smycken, krämer, nagelack ec. Kan inte låta bli, det är något visst med det. Sedan när det är gjort då staplar jag upp min skor i en fin rad. När dessa moment är klara, då är det fritt fram för att kolla testa sängar kolla utsikt samt toalett.

Vad är det med tjejer som gör att krämer, skor och läppglans är så magiskt? Har man en bodylotion som man tycker om, då skulle det gott och väl kunna räcka, men inte då! Man (läs; jag) vill ha många krämer i olika märken, alla ska de ha olika dofter - en doft för varje nytt tillfälle! Läppglans är också någonting som jag har i mängder, dock är det något som jag inte vill inse. För när jag väl ska smycka mina läppar då hittar jag aldrig något läppglans som duger för stunden. Det hela blir som en mani, en nojja! Man vill ha mer och mer och mer, tillslut vet man inte vad man har längre.

Självklart menar jag inte att alla tjejer är likadana och delar mitt "problem", men jag vet att det är många som gör det! Men då till frågan som jag tänkt på, vad är killarnas "problem"? Vad är killarnas grej? Är det så tråkigt som man tror, tekniska prylar eller?

Hm.. detta var iaf bara en liten tanke som jag vill reflektera kring..

Här är mina favoriter från bodyshop:
  
















//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0