Morgonens bekänning

Hej på er! Otroligt vilken dryg förkylning detta är! Det blev ingen skola idag heller, men jag har gjort en hel del arbeten hemifrån. Men eftersom jag har varit duktig och inte bara latat mig, så förtjänar jag att göra någonting helt annat också. Något som är avkopplande och som man annars aldig gör längre.. Det är ett dataspel. Man inreder och styr gubbarna och sånt. Gissar att du vet vad jag menar!? Sim 2. Haha. Gammal sims nörd som jag är så har jag ju alla gammla och nya sims, så just nu håller jag på att installera skiva efter skiva - det tar tid!

Fredag idag, härligt! Helgen har inte många planer. Det var meningen att jag skulle gå ut med några vänner idag, men inte riktigt 100 för det än. Men en kväll framför idol med pojkvänen är väl inte så fel de heller?
Lördag, då ska jag och min käre mor ha en spelning. det blir dock bara 3-4 låtar imorn. Men ca 50 personer beräknas komma -kul!
Söndag ska jag ägna mig åt att plugga och gymma ( jag hoppas att jag kommer vara tillräckligt frisk för det).

En härligt helg har jag i alla fall att se framemot, och får jag långtråkigt - så vet jag vad jag kan syssla med^^

Ha en härlig dag, sköt om er!

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0