Nu är jag tillbaka!

Hej på er, har ni haft en bra helg?

I torsdags hann jag inte med någon dagens tre små ting lista, jag packade som en galning och letade efter rena kläder inför stockholmsresan. Helgen tillbringade jag med pojkvännens familj, vilket var väldigt lyckat och mysigt! Det blev ingen tid för att sitta vid datan. Lördagen tillbringade vi med att leka turister - vi var på slottets museum, självaste konungens källar, haha de ni! Visst är det lika kul varje gång då man försöker få slottsvakterna att le, eller åtminstånde se besvärade ut!?Senare på kvällen så passade vi småsyskonen som är 3 och 1 år gammla, så söta är dom! Söndags morgonen försökte vi sova, med det gick inte så bra med två barn som stog och bankade på dörren och skrek "Anna, Kiiiim, vakna, kom yyyt nu!" Så söndagen tillbringade vi med att leka med syskonen och vid tre tiden så var det dax att åka hem. Själv hade jag lyxat till det och åkte första klass, vagn ett och plats ett - mäkta stolt. Men vet ni va, det var inte så jätte stor skillnad mellan första och andra klass, största skillnaden var väl att man fick gratis frukt samt macka och stolar/fotöljer som var större än de vanliga. Nu låter det som om jag klagar på att åka första klass, men inte då - det var riktigt trevligt, man kände sig lite märkvärdig faktiskt, haha!



Nu sitter jag i lägenheten och kolla på Vänner, jag och Cissi har käkat lite pasta och pluggat psykologi.. Snart ska vi tillbaka till skolan för att ha Svenska C. Mer uppdatering kommer ikväll, men nu vet ni i alla fall att jag lever - och jag mår bra!

Hörs senare!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0