NY DATA & TIPS OM MR SVENSSON

Nu sitter jag nerbäddad i en fotölj med en stor gosig filt, samt en kopp med honungvatten och surfar runt på internet. Men vad är det speciella med detta då? Jo, datan är ny, jag var och hämtade den på posten idag! Jättefin, stor skärm och nu till det bästa - den låter ingenting!
En sådan här dator är det, dock är den inte så vackert rosa, det blev en silvrig, men det var också snyggt!

Ett litet tips, har ni varit inne på mrsvensson.se ? Kan rekomendera att besöka denna sida, den är riktigt cool! Helt sjukt låga priser, folk som fynda ipods och mobilder för 100 lappen!

Men nog om detta, jag har råkat på en stor förkylning med feber och sånt! Så nu måste jag göra mitt bästa för att inte hamna efter i skolan - skolböcker, anteckningar och kladdiga kollegerblock, här kommer Anna!

Ha en trevlig kväll! Jag återkommer med dagens tre små ting senare ikväll!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0