Söndag - nya regler

Nu har jag kollat på Andra avenyn och Ensam mamma söker, thihi, något höstmys måste man ju få ha!

Jag har nya regler! Lördagar och söndagar behöver man inte ha dagens tre små ting här i bloggen.. Men däremot - så ska istället helgens tre små ting införas här och nu!

1.) Lyckad spelning med min mamma. Spelningen med mamma kändes väldigt bra! Jag är mycket stolt och glad över att få framträda med mamma. Det är kul att ha något gemensamt intresse som man båda brinner för!

2.) Slutfört ett skolarbete. Man känner sig alltid olika mycket motiverade till skolarben, och vissa bara man drar ut på. Just ett sånt skolarbet gjorde jag klart idag - yes! Det känns otroligt skönt att ha de gjort nu faktiskt. Tummen upp för Anna!

3.) Mys kväll - utan dåligt samvete. Visst är det underbart att såhär in på hösten få ha mysiga hemmakvällar med tända ljus framför en bra film med något gott att knapra på!? Under sommarn så är det lite svårare att stanna hemma och kura ihop sig när man vet att alla andra är ute och grillar eller sitter på en klippa vid havet och dricker gott. Men nu är det höst, jag njuter! Är det inte underbart att kunna skylla på vädret!?  Snarare tycker jag att det är vädret som inbjuder till det! Mörkret och kylan, det hör ju ihop med levande ljus, en kopp te och en stor gosig filt att med sin kompis, mamma eller pojkvän kunna krypa ner under .

Nu ska jag gå och lägga mig (alldeles för sent) för att orka gå iväg till skolan imorgon. Alltid jobbigt när man varit hemma ett tag också, missade ju trots allt 4 dagar förra veckan..

Imorgon ska jag berätta om planerna inför veckan, men ett som är säkert det är att nu jäklar, nu ska jag komma igång med träning! Ghaaaa! Pepp, pepp, pepp och ännu mera pepp till världens bästa Anna! Spinning som väntar imorgon!

Har du också tänkt på att komma igång nu? Varför inte ta och utmana mig!? Vem får resultat först, du eller jag?


Många tränar för att se bra ut inför sommarsäsongen, men när den väl är här då släpper man träningen helt. Men när den är över, då jäklar blir det stake i en och alla rusar som dårar till gymmet. Tänk på den du;)

God natt!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag vill också mysa ner míg under filten med dig älskling <3

2008-10-13 @ 00:14:06
Postat av: Hedwig

Åh va härligt de låter! Hösten är underbar ju^^

2008-10-13 @ 00:14:53
Postat av: Julia

aaw, heja anna :D

2008-10-13 @ 16:05:53
URL: http://nachikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0