Stockholmare, vad händer i helgen?

Om allt går enligt planen så åker jag och pojkvännen upp till den kungligahuvudstaden på fredag. Jag älskar denna stad, det är så mysigt, stort och häftigt på någevis och det tycker jag trots att ha varit där ett bra antal gånger.. Min pojkvän bodde där under ett år, men sedan flyttade han ner till mig och Göteborg (älskling, du anar inte hur glad jag var den dagen) men hans mamma, man och syskon bor kvar där uppe så det blir att man åker och hälsar på lite då och då - mysigt! Jag känner mig som hemma när jag är där, ett andra hem och en andra familj.

'
Hur som helst, är det något kul som händer i denna stad under helgen? Något man inte borde missa?

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0