Ta mig tillbaka!

I sommras så var jag och min pojkvän i Grekland, vi var på Kreta. Det var andra året i rad som vi var utomlands tillsammans - bara han och jag och vi var första året nyss fyllda 17 år, det ni! Förra året var vi på Rhodos.

 
Det var en helt underbar resa - maten, solen, kvällarna, allt var verkligen toppen! På flygresan ner började festen, vi kollade Alvin och gänget på våra ipodar och drack en massa gott, mysigt!!

Nu ska jag in i duschen efter att ha varit på gymmet och kämpat på med Cissi. Grymma är vi!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Kim

Ohh va jag vill åka tbx när man ser dom bilderna älskling <3

2008-10-14 @ 19:06:29
Postat av: Anonym

JAG VILL HA ÖL!

2011-01-18 @ 23:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0